Un mod ieftin de organizare a bijuteriilor/ A cheap way to organize jewelry

Buna!

Azi am sa-ti arat metoda mea prin care imi tin toate bijuteriile in ordine, dar mai ales cerceii si bratarile. Ani de zile am avut o bucata de carton in care dadeam gauri cu un ac si bagam cerceii prin ele. Dezavantajul era ca la acei cercei care au o piesa care-i „inchide”, trebuia sa-i deschid de fiecare data cand ii luam sa-i port, ceea ce nu era deloc bine in diminetile cand intarziam la facultate.

Hello!

Today I will show you my method for organizing jewelry, especially the earrings and bracelets. For years I had a piece of cardboard in wich I would stick the earrings. The problem was that some earrings have a small piece that has to be removed when you insert them anywhere, so that wasn’t great especially in mornings when I was late for college.

In prezent pur si simplu folosesc niste pahare de unica folosinta ca suport de cercei. Pe marginea lor agat cerceii care au acea „codita” curbata, iar la fundul paharului pun o pereche de cercei care nu pot fi agatati.

Now I simply ude some plastic glasses. On their edge I hang the earrings that have a curved „tail” and on their bottom I put one pair of earrings that can’t be hanged.

Bratarile le pun in jurul paharelor, iar daca sunteti curioase legat de suportul in care tin paharele, acesta e defapt un carton in care au venit ambalate niste borcane de mirodenii de la Ikea, pe care l-am invelit in hartie ca sa arate mai ingrijit.

I put bracelets around the glasses, and the glasses themselves I put in a cardboard holder that I got after buying some small jars from Ikea. I wraped that cardboard in white paper to make it look nicer.

Pentru alte bijuterii, cum ar fi margelele, am o cutie transpatenta de plastic in care au fost initial bomboane. Asta ma ajuta foarte mult spre deosebire de cutiile de bijuterii clasice deoarece vad ce e inauntru fara sa deschid cutia.

For other jewelry, like beads, I have a transparent plastic box that used to contain candy. The advantage over a classic jewelry box is that I can see what’s inside even before I open it.

Daca ti-au placut ideile pe care ti le-am dat da-mi un like si spune-mi intr-un comentariu cum iti tii bijuteriile ca sa le ai la indemana.

I hope you liked the ideas I’ve shown you, and if you have a nice way to organize your jewelry I’d like to hear about it in a comment below.

Lasă un răspuns

