Suport pentru reviste in baie/Magazine holder for the bathroom

image

Buna!

Cand sunt in baie imi place sa citesc reviste, carti si chiar sa joc sudoku, orice doar sa treaca plictiseala!

Cum la mine in baie am un vechi suport de prosoape, m-am gandit sa-l transform in suport de reviste. Tot ce am facut a fost sa iau o bucata de material si sa o prind cu pioneze de bratele suportului de prosoape, asa cum am facut si aici: https://fdmine.wordpress.com/2012/05/28/buzunar-de-pat-fara-cusaturi/

Hello!

When I’m in the bathroom I like to read magazines, books and aven play sudoku, anything to make the boredom go away!

I have an old towel holder in my bathroom that I transformed into a magazine holder using a piece of material that I secured with thumtacks, just like I did here: https://fdmine.wordpress.com/2012/05/28/buzunar-de-pat-fara-cusaturi/

Se pot folosi foarte bine si ace de siguranta pentru acest lucru, dar eu nu am foarte multe si am folosit doar unul acolo unde pionezele nu tineau materialul suficient de bine. Imi place faptul ca bratele se pot misca si pot sa vad mai usor ce am inauntru. Eu mai pun acolo perii de par si chiar creioane cu care completez integrame sau sudoku.🙂

You can use safety pins as well for this, but I didn’t have many so I used only one in a place where the thumbtacks didn’t hold the material very well. I like the fact that the arms of the towel holder move, so I can open them up to see what I have inside. I also put some hairbrushes and pencils in there, to write when I want to play sudoku.🙂

Daca ti-a placut ideea da-mi un like si scrie-mi intr-un comentariu daca ai si tu un suport de prosoape pe care il poti transforma in suport de reviste.

If you liked this idea share this post on facebook, twitter, or pin it on pinterest. Follow Me on Pinterest

Lasă un răspuns

