Cum sa te racoresti vara/ How to cool yourself in the summer

Buna!

Zilele astea a fost foarte cald, iar camera mea este orientata spre vest, ceea ce inseamna ca soarele imi bate in geam dupa amiaza, tocmai cand e cel mai cald afara. Noaptea e si mai rau, pentru ca blocul e incalzit din timpul zilei si dogoreste. Aer conditionat nu am, ventilator nu-mi place sa folosesc…Care o fi solutia?

Hello!

The last few days have been very warm, and for me it has been even worse because my windows are orientated towards west, and the sun enters my room in the hours when the heat is highest. At night the walls emanate heat and that makes it really hard for me to fall asleep. I don’t have air conditioning and I don’t like to use fans… So what do I do?

Solutia mea e una destul de simpla si nu costa aproape nimic. Folosesc o sticla de la un spray de par care mi s-a terminat, pe care am umplut-o cu apa. Cand imi e cald, ma stropesc pe maini si pe gat, iar apa care se evapora ma racoreste. Nici macar nu mai transpir in felul asta, deci ma deshidratez mult mai putin.

My solution is quite simple and inexpensive. I use an old hairspray bottle that I filled with water. When I’m hot I spray the water on my arms and my neck, and this way I avoid sweat and dehydration.

Alte variante sa te racoresti sunt:

1. Sa-ti uzi hainele, desi am incercat si nu mi-a placut senzatia.

2. Sa uzi un servetel pe care il pui pe frunte sau pe gat. Racoreste bine, dar poate sa cada cand mergi si arata caraghios.

3. Sa iti uzi parul…ar merge, dar dupa aia sta parul aiurea.

4. Sa-ti faci vant cu un evantai. Nu-mi place pentru ca imi ocupa o mana cu care poate vreau sa fac altceva, plus ca activitatea musculara produce caldura, ceea ce inseamna ca ma incalzesc in plus in timp ce incerc sa ma racoresc.

Other ways to cool yourself are:

1. Wet your clothes. Personally I don’t like the sensation.

2.Wet a paper towel and place it on your forhead. It cools nicely, but it can fall off easily.

3.Wet all your hair, or just all along the hairline in a pinch. The evaporation of the water will cool your head (though it may make your hair a bit frizzy if it’s curly!).

4. Use a fan. The problem is that you will have one hand occupied, and also the muscle activity generates heat, so you will get hotter as you try to coll yourself.

Lasă un răspuns

