Daca nu faci asta acum, nu o vei face niciodata!

Acesta e lucrul pe care trebuie sa ti-l spui in gand atunci cand ai tendinta sa amani un lucru.

De exemplu cand ai terminat de mancat, in loc sa lasi farfuria in chiuveta cu gandul ca o sa o speli mai tarziu, ai putea s-o speli chiar acum. Trebuie sa recunoastem ca daca acum nu avem chef sa facem un lucru, nu o sa avem chef nici mai tarziu! Defapt, nu o sa avem chef niciodata, asa ca mai bine facem acel lucru ACUM!

Daca gandim ceva de genul ,, E weekend, am timp suficient sa ma ocup de X.”, realitatea e ca o sa irosim o gramada de timp, tocmai pentru ca nu exista aceeasi presiune a timpului care altadata ne motiva.

Daca vrei sa faci cu adevarat multe lucruri in vacanta/weekend/concediu sau in orice perioada in care ai timp liber, cel mai bine e sa gandesti in felul urmator: ,, Vreau sa fac multe si nu o sa am timp, pentru ca vreau sa ma si distrez dar vreau sa fac si treaba! Cand o sa fac eu oare toate astea? Mai bine ma grabesc!”

In vacantele in care am gandit in felul asta am reusit sa fac muuuult mai mult decat intr-o vacanta obisnuita.

Incearca si tu sa faci la fel si spune-mi intr-un comment ce diferenta ai observat fata de perioadele tale cu gandire normala.

Succes!

Lasă un răspuns

