Ce sa faci cu o minge de tenis?

Ai o minge veche de tenis pe care nu o mai folosesti?

Iata o idee pe care am gasit-o pe un blog http://doitandhow.com/2012/05/26/tennis-ball-helper/, despre ce ai putea sa faci cu ea:

In primul rand sa o cureti bine cu o perie, mai ales daca e veche si plina de praf. Eu am folosit o perie de mangaiat pisica:)

Apoi trebuie sa tai o gura in minge. Eu am folosit initial un cutit foarte ascutit si neted ca sa tai prin perii galbeni, apoi un cutit cu zimti sa sa tai cauciucul. Pentru ochi, am folosit ce am avut la indemana: doua pioneze.

Astfel mingea poate tine creioane, chei, hartii, etc. Prin gura se poate bate un cui, ca sa fie fixata pe perete, dar eu am preferat sa o las asa.

Mi-a venit apoi ideea sa-i adaug par, ca sa fie ca o papusica. Am taiat niste sfoara…

…pe care am prins-o foarte simplu cu alta pioneza in varful capului si  am folosit doua elastice ca sa-i fac codite.

Ultima idee utila care mi-a venit a fost sa-i scot pionezele in loc de ochi si sa pun in locul lor cercei de urechi. Astfel mingea se poate folosi ca suport de cercei.

Lasă un răspuns

