Bentita eleganta

Buna!

Astazi am sa va arat o idee de bentita care nu are nevoie de cusaturi, pe care am gasit-o aici: http://psimadethis.com/post/17154275098/stand-out-as-an-icon-of-style-get-inspired-by

Materialele pe care le-am folosit sunt:

1. un lantisor de bile

2. o bucata de sfoara groasa pentru tricotat

3. o panglica

Toate au dimensiuni de aproximativ 50-60 cm.

Pasul 1: Se innoada de doua ori panglica si sfoara, dar fara sa strangem inca. Prin mijloc se introduce lantisorul.

Pasul 2: Se strange nodul, astfel incat lantisorul sa fie bine prins.

Pasul 3: Se impletesc cele trei parti, iar la capat se face un alt nod ca la pasul 2.

Pasul 4: Se ia un elastic de par…

…si se leaga cele doua capete de el.

Acum esti gata sa porti bentita!

Daca mai sti si alte variante de a face o bentita lasa-mi un comentariu, iar daca ti-a placut varianta pe care ti-am aratat-o eu, da-mi un like.

Lasă un răspuns

