Cum sa te apuci de treaba cand nu ai chef

Buna!

Momentan nu mai am idei de DIY, asa ca o sa postez un sfat rapid pentru persoanele care vor sa se apuce de un proiect dificil, dar li se pare asa de greu ca nu se pot apuca.

Mie mi se intampla foarte des sa nu am chef, de exemplu cand trebuia sa-mi fac temele, sa scriu pentru lucrarea de diploma, sa scriu pentru un proiect, uneori chiar si cand trebuia sa ma apuc de gatit sau de facut curatenie.

Din fericire exista o solutie!

Trebuie doar sa ma pregatesc de actiune, fara sa-mi propun s-o duc pana la capat. De exemplu, cand aveam teme de facut, ma pregateam, in sensul ca imi scoteam caietele si cartile, deschideam la pagina care ma interesa, scoteam pixul/stiloul/creionul si……..minune! Imi venea cheful sa scriu! (mintea mea imi spunea: „daca tot esti aici cu chestiile astea in fata, de ce sa nu te apuci de scris?”)

De cele mai multe ori se dovedea ca partea cea mai grea era sa ma apuc decat scrisul in sine.

Acelasi concept se poate aplica pentru absolut orice proiect/sarcina/treaba pe care o ai de facut.

Succes!

Lasă un răspuns

