Pisicutza de birou:) /The happy desk kitty:)

O idee foarte draguta de DIY am gasit aici http://www.urbanthreads.com/pages?id=695! Este o pisica pe care iti poti aseza mainile cand scrii la tastatura. Eu am facut-o dintr-o fata de perna veche pe care o aveam prin casa. Pisicutza respectiva era mai tocilara,asa ca eu am modificat-o nitel, ca sa se potriveasca mai bine cu stilul meu. Rezultatul e o pisica foarte draguta si fericita, care abia asteapta sa-ti odihnesti mainile pe ea:

This is a cute idea found on http://www.urbanthreads.com/pages?id=695 that I modified a little bit to fit my personal style. It’s a kitty that sits in front of the keyboard, kinda like my real kitty used to do when she was little. Now I don’t let her come in my room anymore because she runs around and throws things of my desk.

One thought on “Pisicutza de birou:) /The happy desk kitty:)

Lasă un răspuns

