Infrumuseteaza-ti usa!/ Decorate your door!

Unul din primele mele proiecte DIY a fost sa-mi pun niste imagini frumoase pe usa camerei mele. Am luat un calendar vechi si am decupat pozele din el, apoi le-am lipit cu scoci pe usa. Inainte sa le lipesc, le-am pus pe jos una langa alta ca sa vad care aranjament arata mai bine.

One of my first DIY projects was a very simple decor. I just took an old calendar, cropped out the pictures and taped them on my door. Before taping them I tried different ways to arrange them on the ground, so that the colors in each photo whould stand out nicely.

Iata rezultatul / Here’s the result:

Lasă un răspuns

